Alltid trevligt..!

Tvätt i stora lass..!
Neh, men de  är många in och ut lassningar..!
Skämde ut mig...
De finns två torkrum... Ena var igång och hängde torr tvätt i...
Trodde att den var sönder så jag vek ihop tvätten som hängde där...
Hann bara lägga i dem i korgen så kom en stressad sak...
Aja...
När jag var nere nyss så var torkrummet inte igång och jag hittade ett myntinsläpp för en krona...
Hämtade ner Fredrik... Försökte men de funkade inte...
Till slutt så pillade jag på en liiiiiten knapp under tork 2 och poff så var den igång...
Testade till den andra och den funkade, undrar vad hon tänkte..
Men men.. Gjort är gjort..!

Har haft en mysig middag... Fredrik stekte fiskpinnar och kokade potatis..!
En riktig kock!
Min lilla älskling..!

Annars så har man haft ett litet snabb-besök..
Alltid trevligt..!
:D
Sen var de tvätt tid och så hade man en karl som hade hemlängtan..!
Dock när man kom till Baggård hade man en full tvättkorg som väntade på en där också...
Skönt att få de undanstökat..!

Nu ligger man och pillar naveln i soffan och ser på dumburken...
Fortfarande så mätt, skulle kunna snarka..!
Hehe, men inte än..!

Imorgon ska man shoppa..!
Håller tummarna att den hänger kvar och väntar på mig!
Hoppas hoppas!

Rackarns..!
Glömde juh att fråga mamma om hon jobbade imorgon...
Har nå IKEA saker som hon ska ha...
Aja..

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0