Dagen har varit helt okej...

Ja så, då är man hemma..!
Hahaha..!
De är knepigt detta..!
Men man får väl snart häng på de hela..!
Nu har man bott här sanrt i två veckor...
Gott fort och gott bra..!

Haft fem besökande..!
Trevligt trevligt..!
Undrar vem som ska bli den sjätte..?
;)
Okej då...
Sju ska man väl säga... Vaktmästaren har juh varit här..!
Hehe..!

Jah, inköpen idag...
Maskara och en CULT kruka...
En liten sådan, svart, som jag har stoppat topps i..!
Funkar..!
Fredrik har spenderat..!
Skaft till golvskraparen, snygg jacka och en buddah...
Buddahn prutade han ner...
Oj, tycker inte om de... Gick lååååååångt ifårn honom..!
Hehe..!
Skum affär... En karl gick efter en hela tiden, så man vågade inte stanna och kolla..!
Hehe..!
Får springa in dit igen.. Fanns mycket smarrigt, hoppas bara de är kvar...
De är nå kineser som har hyrt lokalen där Cervera var tidigare på Strömpilen...
Har sett de i tidningen, ska tydligen bara vara där ett tag...

Åh, ska inte glömma att han köpte en skavsladd, så nu har jag mitt "kontor" på armstödet i soffan..!
Hahahahaha!

Dagen har varit helt okej...
Tyckte liiiiite synd om Andreas, som fick hänga med i svängarna..!
Men han kom sig hem till slut iallafall..!
Efter många turer..!
Hehe..

Ser på Idol, hör och häpna, hoppas då att Erik vinner..!
Sällan de sker...
Men man ska juh följa strömmen..!
Hoppas de så ska jag också hoppa... Neeeeh, så farligt är de inte..!

Fredrik ratar sig med ronja som har fastnat i påslakanet, fråga inte hur hon har tagit sig dit...

Neh, nu ska jag inta mys-läge!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0