1 november 2009!

Snart börjar en ny vecka..!
Ledig tills på torsdag, men de är väl så där..
Skulle kunna jobba mån, tis och ons så blir man ledig i helgen...
Men får se fram emot en ledig jul..!
Och de är inte fy skam..!
Hehe..!

Nu vill jag att min mobil ringer och säger att allt är klart!
Då får jag ÄNTLIGEN lätta mitt hjärta och se fram emot nå annat..!
Men har inte så stor förväntning om att den ringer imorogn...
Kanske tidigast på torsdag...
Måste även ringa och boka tid...
Men jag vill inte..! Får bita ihop ett tag till..!
De kan juh alltid bli bättre..!
Hatar med allt som har med läkare att göra..!
Så jag kämpar mig genom ett tag till!
Nu har de juh fullt upp med sprutan, så de har nog inte tid..!
Hehe, bra att ha nå att skylla på!
Gör allt för att slippa..!
Mohahahahahaaa!

Åh, nu ömmar de bara lite i armen...
Känns som mest då man ligger på den eller håller upp den..!
Tror inte att han prickade av muskeln riktigt...
Pricken är just så pass nedanför axeln, om han skulle ta i dne muskeln han pratade om så skulle jag nog ha stuckigt två centimeter ner och lite utåt på armen...
Men de är inte så lätt då han hade tröjan ivägen..!
Vill då inte göra om de..!
Hahahaha!

Har sett Top Model!
Yeeeeeeh!
Sen vann jag en gång och kom sist en gång i Monopol...
Ena av grabbarna grus kom upp och utmanade oss..!
Men nu har de lämnat Baggård, så Monopolet får vila...
Skönt de ibland, man ska inte få för mycket av de goda..!

Har varit en härlig dag..!
Krattat... Blev bara lite, rackarns arm, men de syns då vars man var..!
Hehe..!
De är typ de enda jag gillar med hösten...
Man har chansen att kratta löv..!
Hehe..!
Väntar på att den STORA lönn fäller sina stora fina löv!
De ska bli skoj!
Hoppas bara inte snön har kommit innan dess!

Annars har man små pillat på!
Som en söndag ska vara med andra ord..!

Har kommit på rätt spår då de gäller dagarna..!
Yeeeeeeh!
Ganska stolt..!
Vet till och med vilket datum de är!
Hehe...
1 november 2009!
Rackarns, måste väl erkänna att jag fick lov att fråga Fredrik om de var 2009..!
Hahahahaha!
Men min fråga löd: "Visst är de 2009 nu..?" Så de räknas väl inte??

Inga fler ledtrådar när de gäller de blå paketet...
Har börjat ge upp...
En vecka kvar innan man får reda på de liks, så man kan gott vänta..!
Verkar då inte vara en hjälm..!
Hahahahahaha!

Neh, nu ska man se vad man hittar på innan man ska snarka..!
Nå blir de alltid...

Fredrik håller på att drömma sig bort på SF´s hemsida...
De nalkas väl bio igen..!
Undrar vad de är som står på menyn..?
Men de är väl upp till han som säger att han ska bjuda..!
Hehe..!

God natt på er!
Akta er för spöken!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0