Emma är bäst!

Fredags mys och promenad!
Mycket mysigt!

Gick till Statoil och sen gick vi rakt ner och sen gick vi rödviksvägen upp till brandstation, förbi systemet och sen konsum och sen var vi hemma igen..!
Rätt så skönt...
Dock många "tattar-pack" ute, d.v.s fjortisar med sina epatraktorer..
De märks att de är fredag..!
Men men, de är väl snart läggdags för dem med..!
Hehe..!

Skulle köpa nå gott på Statoil, men när jag väl kom dit så var jag inte sugen på nått...
Sen kunde man juh inte gå ut utan att köpa nått, så de fickbli Hemmets och Året runt...
Jag köpte dom i tron att de skulle vara bra recept, men icket de..!
Fredrik garvade då jag kom ut, han förstod de...
Men men!

Vovvarna är slut och har bäddat ner sig...
Lillan var så glad då vi kom till Baggård..!
Hon bäddade ner sig på hennes plats bland kuddarna i soffan och satt så stolt..!
Gó gumman!
Blev lite sur då hon skulle in i bilen igen, men hon blev glad igen då de vart prommenad..
Hem för dem är nog Baggård...
Lillan passar alltid att besöka sitt bajsställe och utöka de hela...
Hon är en blyg bajsare och vill helst att de ska vara avskillt, har inte hittat nått bra ställe här...
Men de kommer...

Fredrik köpte även nå DVD:er... Så de blir att se en film då vi lägger oss..!

Rackarns vad de gör kreditkontroller på en då man hyr lägenheter...
Får papper på papper om att dom har gjort en...
Men men, låt dem glutta!
Emma har juh ett kapital-konto..!
Hehehe..!
Hmm, hur mycket har de kommit upp i?
Har dragits i två månader nu, bra att man inte har känt, välde nog den perfekta summan...
Emma är bäst..!
Ibland så..!

Jag skulle vilja göra som Rix morgon zoo, eller iallafall till hälften..!
Jag skulle vilja dissa..!

Dissa alla fredagar den 13:den..!
Har alltid otur på dessa dagar..!
Hoppa över skiten..!
Längtar då inte till nästa..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag vända mig från kontoret och kolla hur de går för älsklingen i korsorden..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0