Fler hundar i huset???

Huvva..!
Jag försov mig..!
Men hade mina anledningar...
Hann bara somna så fick jag ett sms av mamma...
Tog bara nån halvtimma så ringde hon...
Men men...
Hade ställt larmet på 11.55, men är ine van med min mobil...
Den är så tyst av sig..!
Aja, vaknade utav ett sms fårn bemanningen...
En sjuk ihelgen, ville att jag skulle gå ut x-tra inatt..
De har nog igen att ringa runt fyra...
Då är man vaken och orkar tänka..!
Hehe...
Kände de att jag ångrade mig, men då hade jag redan tackat nej och sa att jag hade planer...
Men jag fixade de..!
Tog söndag istället..!
Mohahahahahaaa..!
Fick inte fredag kväll, kvall..!
Rackarns att hon visste de..!
Hehe..!
Men men, fick mig en x-tra natt iallafall...
Behövs, så mycket som man har spenderat..!

Sitter och funderar på en kofta på Kaphal..
Blev tvär snål... Kostade bara 100... Rea... Så den fick hänga kvar...
Men när jag kom hem så kom jag juh på att jag fick juh ett present kort där fårn Andreas och Anneli..!
Dumma Emma..!
Men men, jag skulle liks ha glömt att använda den och betala som vanligt..!
Hehe, får intala mig de..!
Hoppas att den hänger kvar..!

Neh, nu ska jag nog sminka mig lätt och gå på en promenix..
Vill juh inte skrämma livet ur folk..!

Åh..!
Hör skall..?
Fler hundar i huset??
OOoo!
Vad kul!
Hoppas att de är "boenden" och inte gäster...
Håll tummarna!!!

Ha´de!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0