Men då har man väl tur i kärlek..?

Jah..!
Blev en monopol omgång... Eller två..!
Vi spöade skiten ur grabben...
Mohahaha..!
Men nu är man sjäv... Han får gära komma tillbaka och utmana oss..!
Men men, de får bli en annan gång...
Hoppas jag iallafall..!

Nu är de lördagsmys innan de blir en promenad..!
Har lyckats få ett skavsår under foten..!
Aj..!
Sen har man den gammla vanliga på hälen...
Men är man dum nog att inte ta bort de som skaver, så får man skylla sig själv..!
Tror att de var en sten rackare..!
Men som tur är så tänker man inte på de då man går och små pratar...
Hehe..!

Aja..!
Nu är de väl Robbinson... Är väl de ända som finns att se..!

Vann inge på trissen som jag köpte igår...
:(
Vinner aldirg..! Men då har man väl tur i kärlek...
Men man önskar juh at man kunde ha tur i bägge..!
Hehe..!

Neh, ska vända mig så jag kommer ur "kontoret" och mys-pysa med karl..!



Se så slut man kan vara efter att ha kämpat för att vinna..!
Han vann, men jag blev då inte sist iallafall..!
;)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0