Men just nu känns de bara skit...

Nu är man i sitt andra hem..!
Varit på vinden och skrämt fram lite tomtar..!
Hehe..!
Blev en liten gran och en flyttlåda till lägenheten...
Fredrik ville bara ha ner två stora tomtar, snögubbar och adventsljusstakar...
Han tyckte att de var onödigt då vi sällan var här...
Tråkigt tråkigt..!
Jag brukar plocka ner alla (ca 10) lådor, gå igenom och pynta som rackarns...
Men inte i år...
:(
Blir nästan gråtfärdig... De bästa med julen är juh att pynta...
Sen att man brukar ta bort på julafton, har väl inget med saken att göra..?
Hehe..!
Aja... Kanske lika bra... Fick då med alla farmors julsaker och första riktigt dyra tomten som jag köpta då man var ung och dum...
Sen är den är så härlig... Fredrik hatar den... Men den ska med...
Mohahahahahaaaa!
Mmm... Fredrik och hans smak kan vara lite smått konstig ibland..!
Hehe...

Jah...
Har då ingen direkt julkänsla må jag säga...
Lite smått jobbigt att man ska ha dubbelt boende, men vad gör man inte för kärleken...
Känns som om man är på semester... Nu vill man komma tillbaka till vardagen...
Aja...
Huvudsaken Fredrik mår bättre, vilket man ser på honom att han gör, sen är de juh skönt med omväxling för den delen också...
Men just nu känns de bara skit...
Vill pynta som man planerade då man plockade bort julen förra året...
Men men...
Får nöja mig med lägenheten... Ett plus i kanten är juh att den är liten, så de behövs inte många tomtar för att få en julkänsla..!
Hehe.. Dock finns de en risk att de blir för många...
För mycket av de goda är inte bra de heller...

Neh, nu står Fredrik och läser... Kan inte koncentrera mig...
Han kan juh göra som alla andra och läsa i Bloggen istället.. Men han är juh inte som alla andra..!
;)

Good Bye you all!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0