Neh, nu kallar jobbet!

Jah... Då var man här igen..!
Ont i huvudet som rackarns..!
Men har haft fullt upp..!
Gjort skink & pasta soppa, paj och bakat matbröd...
Sen de vanliga med städ och tvätt..!
Huvva..!
Har hållit mig sysselsatt..!
Hehe..!

Hann fara på Fhalgrens idag, eller man ska väl säga igår, köpte tillbringare, mickro-lock och ett par skålar...
Inte riktigt GeKås, men de fick duga..!
Hahaha..!
Vaktmästarn kollade förbi...
Självklart hade jag somnat i soffan, men som tur var så kom han alldelens då min klocka ringde...
Nu är duschslangen bytt, hoppas att de inte läker nå mera..!
Han var tillochmed snäll nog och bytte lampan i ugnen..!
Hehe..!
Bra med att ha tillgång till två händiga karlar..!

Innan jag for till jobbet så lämnade jag Fredrik i Baggård...
Han ville vara där, ville väl inte störa då jag ska sova...
Aja, får väl hämta igen honom på torsdag eller så far jag dit och snarkar...
Får se vad de blir... Men de skulle vara bra om man snarkade i lägenheten så man vänjer sig med de med..!

Har insett nå tragiskt..!
Har möte på onsdag...
Får se om man sover i personalrummet...
Funkade då förra gången...
Men denna gång ska jag ta med nå att knapra på...
Får traska på affären idag... Tur att man bor nära..!
Hehe..!

Undrar om man kommer att köra fel idag..?
Sprolla roll... Har säng i Baggård med..!
Hehehe..!

Neh, nu kallar jobbet!

Hoppas att ni sussar gott..!
Ska ta en alvedon och fortsätta..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0