Aaaaaaj!

Blööööö!
Nu känner jag mina fingrar och mina fötter...
Och alla andra ben i kroppen för den delen med..!
Var nog rätt så full imorse med...
Men nu är jag duschad och redo för dagen..!
Yeeeeeeh!

Hade SKIT trevligt igår!
Ve ni vad jag lyckades med alldelens innan vi skulle lämna Baggård igår?!
Jag hittade NIVEA-por rensare i toaskåpet och tyckte att de skulle vara en bra idé...
Men njaaa..!
Hede den på näsan, var till och med duktig och klippte ett hål för nässmycket...
Men efter tio minuter var de dags att dra utav den och då skedde de..!
Näshänget gick sönder!
Aj aj aj!
Med våld och en liten tår fick jag ge upp och kalla på Fredrik..!
Han skrattade och gadv de ett försök..!
Men icket...
Hittade en blomma som inte hade en liten plupp på slutet, men den passade då inte!
Så tog den närmase stenen och tryckteriktigt till!
De hördes som att man gjorde ett nytt hål och när jag kollade så hade jag bara kommit halvvägs..!
Aaaaaaj!
Jah, då var de lika bra att trycka till igen!
Fu bubblans så ont de gjorde..!
Nog stressad att vi skulle fara på 15 minuter och så händer de där..!
Näsan var då lite svullen under dagen..!
Nu känns de som om man har ny tagit de hela..!
Men jag har fått tillbaka inbbuckningen mellan tippen och stenen..!
Tragiskt nog hade jag tagit fell färg på stenen..!
Hade tagit fram en "diamant", men när jag testade blomman så tog jag fel...
Så nu har man en röd..!
Hoppas att de inte ser ut osm en finne eftersom jag INTE byter den!!!

Neh, nu ska jag se Top Model!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0