Att man bara kan?!

Seg dag har de varit..!
Nu ser man på Efterlyst och förbluffas över hur folk kan..!
Damer som använder barn att sno TV-apparater har återvänt till samma butik och snor skärmar..!
Att man bara kan?!
Muppar!
Inte undrar på att allt ska vara så dyrt...

Hundarna är helt slut de med...
De fick också följa med till höger..



Ronja bäddade ner sig så fint, har kudden som täcke...

Jah, man har spöat han igen i Monopol...
Har inte lyckats gömma undan de rackarns spelet...
Men de är kul då man vinner, men så är de väl med allt..!

Ska se om man får omkull karl..!
Hahaha, inte som de låter...
Bädda ner sig och he på en film...
Imorgon ska jag sova ut!
Vakna då man vaknar...
Jobbar, jobbar, jobbar och åter jobbar!
Plus att man ska jobba gratis en timma..!
Rackarns vintertid!!!
Ska kolla upp så att Elin har fixat schemat och kolla så att de blev rätt...
Undrar vad man ska laga för kul..?

Meeeeeeen, en söt liten gubbe har tappat minne...
Ingen som är sugen på adoptera..?
Men, lill-go-gubben då... Stackarn..!
Hoppas att de löser sig...
Jaaaaaa... Jag vet att han har varit utan minne ca en månad...
Jag är inte helt bortom flötet...
Läser faktiskt tidningarna då jag jobbar..
Hahahahaha!
Hemma kollar jag bara dödsannonserna och BB-bilder, om man får tag i tidningen...

Neeeeeh...
De var Fredrik jag skulle ha omkull..!
Stackarn som höll på att ramla och slå sig rejält...
Ska köpa broddar åt honom, gam-gubben, om han hade ramlat där så skulle man nog behöva ringa 112...
Men karl har, något så när, balans och fixade de där bara bra..!

!!GOD NATT och SOV GOTT!!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0