De är så synd om dom..!

Sitter och fryser och väntar på att hårinpackningen ska verka!
Man luktar jordgubb... Och inte god jordgubb...
:)

Idag är de äntligen tisdag!
Idag blir de ÄNTLIGEN Umeå!
Har ett par saker som vi ska titta på och förhoppningsvis köpa!
Håll tummarna för mig!

Upptäckte när jag skulle gå in i duschen att mina bröst är alldelens röda, varför bränner jag alltid dem?!
De är så synd om dom..!
Hahaha!
Bara dom man får färg på..!
Hehe!
Nog om mina bröst...
Snart ska man blöta ner sig och frysa igen..!
De är -2,4 ute och bilen är numera inte röd, utan  vit..!
Inte snö, den rackarns frosten!
Ser så kallt ut!
Blir nog strumpbyxor idag!

Neeeeeh, nu står jag inte ut med lukten!
Nu ska jordgubbarna ut ur mitt hår!

Hoppas att ni kommer att ha lika trevligt som mig idag..!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0