Då blir man nyfiken på vad..!

Åååå!
Vaknade av att hundarna var ute och skällde..!
Då blir man nyfiken på vad..!

Kom mig aldrig i säng igår...
Eller, vi kom oss i säng med vi somnade aldrig..!
Senast jag kollade på klockan var runt halv fyra...
Vi såg... Hmm... Nu står de still...
Inte Walander utan... Jah... Beck... Neeeeeh..!
Vad i rackarns hette filmen..?
Falk!
Kom på de..!
Johan Falk...
Måste säga att den var rätt bra...
Gillar inte Beck och Walander...
Så kanske de blir nästa film med Johan i kväll!
Hehe..!

Idag...
Jah...
Ska sitta och vänta på att telefonen ska ringa, dum nog så angav jag inte mobilnr.!
Men men, är huvet dumt får kroppen lida...
Men åh andra sidan så ska jag inte göra så mycket annat idag...

Lena kunde inte följa till IKEA, så ska ringa och sänga de åt mamma, tror att hon var på p.g.a att Lena skulle fara...
Då hade hon skjuss hit och hem och slipper släpa sakerna på bussen...
Men varken henne eller den jag skulle ha i tag i svarar...
Men har juh anmält mig på de andra, så de ringer väl då de har har tid...

Neh, nu ska jag gå och hålla tummarna för Fredrik, han verkar inte få igång datorn...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0