Säger bara FY F*N!

Oj oj oj oj!
Säger bara FY F*N!
När jag väl hittade träningsköket på Tallbacken så var de en lång och jobbig väntan...
Eller, stog där i fem minuter innan en till kom... Men de känns jobbigt när man inte vet om man var rätt eller inte...
Men man blev lättad när de var en till som skulle ta sprutan..!
Sen kom de två sköterskor..!
Ena ville jag inte ha, så jag pratade med Dan..!
Hehehe..!
Han bjöd in mig och lättad blev jag..!
Sa att jag var extremt rädd för sprutor och som vanligt då jag är nervös kan jag inte sluta prata..!
Efter han förklarat vad som kan ske så skulle jag fylla i en "hälsodekluration"...
De gick juh väldigt bra då man var så nervös...
Mycket kladd blev de då då jag skrev fel personnummer (började på Fredriks), stavade Eriksson med tre S och mobilnummret blev ett ända stort kladd...
Men men, han satte igång med att förbereda sprutan...
Bad mig hänga ner vänstra armen och spritade utav...
Vid de tillfället kände man sig väldigt yr, men försökte inte visade så mycket...
Han kommetar var att man kan andas...
Hehe, man känner sig lite dum med tanke på han såg två tatueringar...
Undrar vad han tror..!
Sen kände man bara ett stick och sen var de typ över...
Blööööööööh!

Öm i arm, nacke, svullna ben/fötter och kliar lite smått överallt...
Kan de bero på sprutan??
Aja, huvudsaken att man inte blir sämre..!
Orkar inte bli sjuk..!

Men men, de är över nu!
Hehe..!
Hoppas de inte kommer fram till att man ska ta en till...

Aja... Sen möte man en kompis och åt en god lunch..!
Fick sniffa på ungdomenskälla, en söt liten sak och fick tillochmed mata den lilla godingen!
Sen fick man se hur Fredrik är med små barn...
Man kan gott säga att rollen som pappa skulle passa honom perfekt..!
Hehe!

Nu ska man lägga sig och slappna av..!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0