Roligt roligt!

Dagen har inte ens börjat så har man gjort bort sig..!
Ringe Lena och då svarade någon "Lena och Daniel", och självklart så antog jag att de var Daniel och började babbla på..!
Meeeeen, upptäckte fort att de inte stämde..!
De var Putte, Daniels pappa...
Aja, Lena var inte hemma... Bad han hälsa...
Så nu ska jag pyssla på innan den stora dagen...

Måste renskriva talet så att jag har en fusklapp...
Kan man skriva på ett rött papper, eller man kanske ska ha svart...
Hmm...
Får se vad som ser bäst ut...
Sen är de juh bra att lära sig talet..!
Så de blir att plugga som man aldrig pluggat förr!

Sen är de att trraska över till den mörka kalla igen...
Ska ha en sjal och en kappa imorgon som är undan gömd där uppe..!

Så ska jag tvättahåret (får inte göra de imogon), göra en hårinpackning, peel-off-mask och en mjukgörande mask..!
Roligt roligt!
Hoppas på att bli av med lite finnar, men de tror jag inte..!
Hehe..!

Neh, man ska prata en sväng med Fredrik och sen ska man nog starta dagen på riktigt..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0