Tipp-ex:a?

Då är man inne på andra natten..!
Fort så har de gått några timmar..!
Håller på med nån köttgryta, står i boken att köttet ska vara mört om ca 1 timma, men jag har kokat de i snart 2½... Vet i rackarns vad de är för grytbitar de har fått tag i..!
Hehe..!
Har en kladdkaka i ugnen, så de doftar en blandning mellan choklad och tomat..!
Hahahahahahaha!
Tur att de sover..!

Gnuggat och gnussat på streck på golvet, tog sin tid innan man gav upp, sen förstod man att de har lyckats "repa" mattan...
Ser inte så värst snyggt ut...
Men men, vad kan man göra...
Tipp-ex:a?
Hehe!

Saknar mina go saker, hade så mysig dag idag...
Fredrik spelade och jag bara låg och mös och för att inte glömma kommenterade..!
Mig får man inte tyst på i första försöket..!
Undrar vad de har för sig nu..?
Skulle tro att han är antingen nere och pratar med sin bror eller så är de uppe och disskuterar så att huset skakar..!
Bra att han får prata utav sig lite granna..!

Neh, nu ska man kanske jobba... Annars blir de inte så himla mycket gjort..!
Hehe..!

Sussa så gott nu!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0