Vill göra iordning NUUUUU!

Nu så är man så gott som klar där uppe..!
Fick ner en massa saker... De är som att shoppa, eftersom man har glömt hälften..!
Så "nya" handdukar håller på att tvättas..!
Ska bli kul med lite "nytt"!
Hahahahaha!

De var som jag farade, mörkt och kallt..!
Hade inte räknat med SKIT dammigt, men nu är de gjort..!
Tog på mig varma sockar..!

Minns ni dessa:



Visst har mamma köpt fina sockar åt mig?!
Hahaha!
De är så skön och varma!


Vi kom fram till att de blir nog loppis för våran del..!
Med så mycket rat man har samlat på sig..!
Mycket man har vuxit ifrån och tyckte var snyggt för några år sen..!
Men allt kommer juh tillbaka..!
Som min ludna väska som jag köpte för några år sen..!
Haha!
Nu kan jag gå omkring med den utan att skämmas, ser juh ut som om man har stoppat upp ett gosedjur!
Hehe..!

Imorgon så ska vi vara chaffis åt Maria, så de blir en halv Ume-tripp...
Får allafall se nå annat än dessa fyra väggar!
Sen kanske man har tur att man  får fara förbi Expo!

Har nog insett att de blir nog inga fler hundbäddar för min del..
Hittade massvis där uppe, men de kan man juh "glömma bort" om man skulle hitta nån extra fin!

Skön dag idag!
De ska ble resterna från tacopajen, så de ända man behöver göra är att värma upp den!
Härligt härligt!
Imorgon blir de korvstroganof hade jag då tänkt mig!
Fredrik har nog inget att säga till om..!
Hehe..!
På lördag så slipper man laga mat..!
Hehe!

Neeeeeeeeh!
Nu ska man pilla naveln och göra nå smått..!
Att de ska ta sån tid med tvätt maskinen och för att inte tala om torka!
Vill göra iordning NUUUUU!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0