Hahahahahaha!

Fick upp Fredrik idag... Gjorde iordning go smörgåsar med ost, leverpastej och paprika...
Han vaknade till då jag skar mig rejält i pekfingret, men huvudsaken han kom sig upp!
Hahahahaha!

Idag har man spenderat pengar, dock så glömde man mycket, blev chockad över hur länge man var där!
Jah, notan blev på ca 1950, har inte vägat kolla exakt...
Men men, man fick väl rätt så mycket för pengarne, men tanke på hur lite man skulle få om man hade köpt de i Umeå...
Men, som sagt glömde jag mycket, även fast Fredrik inte var stressande, så stressade jag på alldelens av mig själv...
Men de blir väl en vända till så småning om får man hoppas!
Hehe!
Tur nog svängde vi förbi DollarStore på vägen dit, handlade för HELA 100 kronor..!
Hahahahahaha!

Blev förälskad  i mycket på Boom, men de har vi i Umeå, så där fick plånboken vila..!

Har även insett att hundtricket fungerar, medans Fredrik for och parkerade närmare gallerian, så promenixade jag dit med vovvarna...
Då kom de fram en kille som tyckte att jag hade himla söta hundar och undrade om jag var därifårn, men som tur var så hade Ronja slutat nosa och de var dags att traska vidare...
Men alltid kul att veta att de funkar..
Hehe!

Näääää!
Middag, magen kurrar...


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0