Hej så länge..!

Då är man hemma efter sin ume-tripp..!
Blev väl en billig sådan..!
For på stan och strosade...
Var och gjorde ett bankärende, de var ett tag sen man gjorde sådant..!
Kvinnan skrattade då hon råkade se min bankomatkort, sen fick jag en broshyr om nå Visa-kort..!
Hon tyckte väl att de var gammalt med tanke på att de står Nordbanken (heter juh Nordea nu) och att de bara är ett uttagskort...
en skrattade hon till ännu en gång då hon såg soldot på sparkontot..!
Hela 15.17...
Hennes kommentar på de var att man inte fick någon ränta..!
Mitt svar var att de är mitt gammla bankboks-konto som man höll på med då man var ca 10 år..!
Annars må jag säga att de var en trevlig prick..!
Skönt nog så anmälde jag mitt kontonummer till skatteverket, så man behöver då inte göra om de..!
Hehe..!

Hittade även en afton väska..!
Eller de blev en på Åhlens...
Inte den som var tänkt, denna var mer "klasisk"...
Halva REA priset, fick den för halva halva Rea-priset..!
Så hela 24.50 har man laggt på de...
Hahaha, då gör de juh inget om man hittar en till..!
 Sen har man prövat halsband och armband..!
Finns rackarns inga röda smycken nu..
Hittade ett par röda örhängen, men då var de bara stenar, vill ha häng..!
Men men, får bli nå silver smycke..!
Men de har man juh tid att hitta sen... Hoppas jag..!

Sallad på Donken och sen for man och hämtade mamma och Lisa hos mormor..!
Hon ville hänka på Maxi..!

Nu sitter man och ska se på färjan och gosa med vovvarna...
Ska ta pillerilluset som jag glömde att ta imorse..!

Hej så länge..!

Och sätt er å se Överleverna..!
Den är sjukt bra..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0