Hur sjuk får man vara?!

Nu har man pallrat sig hem..!
Trevligt hade man!
Gó mat och gó drinckar..!
Mumma!
Kollat på frissor och annat bröllops relaterat..!
Fick se alla i sina klänningar..!
Väldig vackra..!

Neh, försa mig då inte..!
Men de var nära ett par gånger..!
Speciellt då man pratade om bordsplacering..!
Nu har jag anmält att jag ska tala, eller fick svar från Junior, så nu är de offeciellt..!
Mamma gluttade igenom talet, hon tyckte att de dög..!
Bra de iallafall..!

Sitter och ser en film om andra världskriget, fråga mig inte vilken..!
På tal om adra världkriget... Satt på YouTube igår..!
Gick från Takida och sen de vackraste jag vet... Där fanns länken till en idiotisk låt..!
En mupp någonstans som kallar sig DJ Hitler har gjor en teckno låt av Hitlers tal..!
Hur sjuk får man vara?!
MUPPAR..! Har man lite att göra eller?!
Man blir bara irreterad..!
Men men..!
Nackskott..!

Neh, nu ska jag inte bli gnällig..!
Surfa en stund sen ska jag nog snarka..!
He på en film och somna..!
Mumma de med..!

Hoppas att alla har haft en lika trevlig kväll som jag har haft..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0