Jag gillar de inte..!

Röda naglar...
Jag gillar de inte..!
Känner mig konstig..!
Snyggt på andra, men neh... Inget för mig..!
Ser konstigt ut..!
Aja, man har iallafall testat de... I några minuter..!
Dock upptäkte jag att man har slut på borttagningsmedel..!
:(
Så man förblir röd-naglad ett tag till..

Suck... Aja... Man får gnaga..!
Tur att man köpte en till, tror att mamma får denna..!
Inget för mig...
Mycket fin rödfärg, glittrig...
Men jag trivs inte i skrikiga nagelfärger...
Känner mig smutsig..!
Hahahahahaha..!

Neh, nu ska man traska isäng och sova med gubben..!
De var längesen..!
Fredrik har köpt nå filmer, får se vilken de blir ikväll..

Sov gott!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0