Nå förslag?

Syrran ringde nyss... Snacka om "familje dag"..!
Hehe..!
Tydligen så ska jag få välja mellan att bli sminkad eller få håret uppsatt till bröllopet..!
Vad tror ni jag valde..?
Håret såklart..!

Vad skoj..!
Har aldrig fått nå sådant gjort nångång..!
Var aldrig på balen, får ta igen mig nu..!
Hehe..!
Hur ska man ha de då?
Nå förslag?
Funderar på halft uppsatt med lite lockar...
Lena sa att om mna ville ha nå i håret så fick man köpa med sig de...
Funderar på ta med mig diademet och köpa lite tunt rött band...
Tror ni de funkar??
Hmm...

Neh, nu ska man väl verkligen göra sig klar för jobbet..!
Kan inte fara så här..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh LYX!!! =) Gu va kul! =) Hur går det med möhippan.. om ni fixar något av mina förslag.. kanske jag kan få hänga på?? ;)

2009-09-02 @ 21:20:39
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0