Mohahahahahaaaaaaa!

Ja då har man vaknat och är till 65% redo för dagen...
Hehe..!
Funderar på att tvätta innan man far eller... Neeeeeeeh... Nå ska man ha att göra då man kommer hem..!

Funderar starkt på jackan...
De är juh en vinterjacka...
Hmm..!
Ska kolla om man hittar nån bild på Lindex.se, så kan juh ni säga vad ni tycker....
 

www.lindex.se

((Fick bara in baksidan... Hmm... Aja, bättre än inget... De är så stora knappar fram...))

Nå? Värd 699?
Den var skööööööööön..!

Känns konstigt, sitter i sängen för tillfället..!
Gu´så lat man kan va!

Ska dega mig en stund innan man ska göra sig klar..!
Stora fårgan idag är om man ska till syrran imorgon på middag eller inte..!
Jag vill,  om man får med sig Fredrik... Då kan man juh prata igenom vad som kommer att hända och fötter och sen får man juh glutta lite på Wille-Pille..!

Måset prata med Fredrik och sen skicka ett sms till Daniel..!
Heeh..
Tror inte ens att han vet att hon har bjutit med oss..!
Mohahahahaaaaa..!

Hmmedihmm..!
De där j*vla talet..!
Kan man verkligen säga så??
Jag blir nog GALEN!
Men med tanke på att jag skerv de påp sammanlaggt 20 min var de väl bra?
Hahaha..!
Jag är juh ingen författare, så hon kan juh inte förvänta sig nå super bra...
Hon får nöja sig med snäppet över uselt..!
Hahahaha!

Neh, nu ska man väl pallra sig ur sängen och starta dagen på riktigt..!

Hoppas att ni får er en SUPER härlig dag!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0