Allt är bara piss!

Jah, hundarna har varit med mig på jobbet inatt...
Iallafall en del av tiden...
Fredrik dök upp med dem, han for hem fram och tillbaka...
De skötte sig då bara bra...
Fick följa med och hjälpa till med morgonensbestyr, dock var lillan så trött så hon bäddade ner sig i TV-soffan...
Sötingen...

Jah, vaknade för en liten stund sen...
Kunde inte bara sova, alldelens för mycket att tänka på...
Frågade Fredrik om jag skulle ta ledigt inatt, men han tyckte att jag kunde jobba, så de blir så...
Hellre vara där där man har annat att tänka på...
Men de är skit jobbigt att inte vara där för honom, men som han sa att han kunde juh komma förbi ett tag...

Allt är bara piss!

Pratade mycket med mamma inatt...
Hon tyckte att jag skulle ta ledigt, sa att de skulle vara upp till Fredrik...
Men de var skönt att få prata med henne...

Tur att man har hundarna..!

Neh, nu ska man försöka hitta på nå att göra...
Orkar f*n inte att städa, de känns meningslöst, får ta de nån annan dag...
Lite dam kan man leva med..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0