Bara att finnas till...

Kvällen bjöd på prat och spel..!
Vann en gång!
Yeeeeh!
Slog ut "mästaren"!
Mohahahahahaaaa!
Hade att döda svarta i RISK och jag lyckades...
Behöver väl inte erkänna att jag förlorade två gånger innan?
Får nöja mig att inte Fredrik vann!
;)

Neh, jag som hade planerat så mycket för denna dag...
Men de blev de nåstan inget av...
Aja..!
Duscha imorgon eller då man kommer hem...
Får se hur man gör...

Imorgon blir de Umeå...
Ska hälsa på svärmor och sen bär de av till puben och träffa nästa gäng...
Ska bli skoj..!
:P

Jah, livet är fortfarande surt, men man ska väl göra de bästa av situationen...
Bara att finnas till...
Men men...

Jah, Ronja har bäddat ner sig så sött...
Får se om man hinner ta en bild...
Håll tummarna..!




Taget av Emma...


Fotografen Fredrik...

Neh, nu ska man hem och förhoppningsvis få sig lite sömn..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0