Jah..?

Pigg och glá...
Vaknade 13.15 och de var så GÖTT!
Är redo och skulle gärna fara nu och beta av sina trettio timmar man har kvar..!
:P
Fast de ska inte gå allt för fort..!

Glömde juh skriva om hälsokontrollen igår...
De tappade mig på blod, klämde och kommenterade mina ätvanor...
Tydligen ska man äta mer än middag...
Men då sa jag att de blir nån hårdbrödmacka innan den, då flinade dem..!
Hehe..!
Aja, jag blev "natt-förklarad" och nu är de ur världen..!
:P

Jah..?
Vad ska man göra nu då?
Hmm...
Tippa omkull och kolla om de är nå på TV...
Mmm... Kan man kalla de fredags-mys?
Får ta igen mig lite extra nästa fredag..!
Har då ingen att mysa med.. Fredrik är som vanligt i Baggård då jag jobbar natt...
Men men..!

Skrev en dikt inatt..
Blivit många sådanna, men inget man kan skriva här...
De är ganska "avslöjande"...

Neh, nu ska man dona på..!

Hörs som om de sopar på parkeringen....
Återstår att se då man ska brumma iväg...
Annars är de väl på vägen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0