Men´i´di´Men

Yeeeehoooo..!
Mitt paket är i Halmstad, de är väl en bit på vägen?
Hmm..?
De rör på sig iallafall..!
:P
Jag vet att jag kommer att bli så besviken...
Handlat för 500 plus 45 i frakt och jag vet att man inte får så himla mycket, men ändå så har man hoppet uppe..!
Sen är jag så knäpp att man blev tvärsnål och tog bort en massa på beställningen, så jag vet att jag kommer att "sakna" nått..!
Hehe..!
Men men..!
De får bli som de blir..!
Har inte blivit så mycket pysslande nu..
Har varit allt för mycket, nu de senaste dagarna så har man varit här (Baggård) för att bilen är i Nyåker, ja, vet att de inte blev nå igår, men då tvättade man, krattade och donade på...
Hoppas att man får pyssla lite nästa vecka...
Imorgon blir de nog att fara hit, med tanke på att vi inte har fått hem bilen...
Håller tummarna att den är körklar tills på torsdag...
Jobbar jue!

Jah, kratta och grävt i rabatten även idag..
Fått tre blåsor i handen som man INTE kan låta bli att pilla på..!
Har även kört hundtvätt...
Ronja fick duscha två gånger...
Hon hann bara ut så rullade hon sig i sand/lera så hon vart skitigare än vad hon var tidigare..!
Kom på att man kunde pröva torka dem med hårtork...
Har en som både blåser kall och varm luft, de gick bara prima!
:D
Ronja och Blaze är så FLUFFIGA..!
:P

Jah, skönt att ha nå annat att tänka på..
Fredrik har kort stubin, men jag kan inte klandra honom, han har nog ÄNNU mer att tänka på än mig..!
Fy bubblans!

Men´i´di´Men
Livet är som de är just nu..
Ett ända stort väntrum!
Huvva!

Vad mer har man lyckas göra..?
Glömde ta med oss nån mat, så jag tog de vi hade i frysen...
Middan bestod av: Kycklingfilé (i ugn), pommes och "tacosalsa"
Salsan var för dippning, man saknade nån sås eller dressing..
Men de funkade..!


Jah, nu ska man hem och städa, har juh besikning imorgon, man vill juh inte att hon blir attakerad av dammråttor...
Eller de kanske man vill?
Hmm... Får se vad hon säger...
Sen får man väl ta sig till Baggård och invänta att telefonen ska ringa så man får hämta igen våran kära lilla sak..!
Man saknar henne..!
Man ser ingen röd sak då man kollar ut över gården..!

Neh neh..
Nu ska man kolla med karln när man kan börja brumma..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0