Rackarns bil!

Mmm...
Dagen har inte varit den bästa...

Fredrik ringde och jag trodde att han ringde för att han skulle komma hem tidigare än planerat, men så var inte fallet...
Han skulle akut till Umeå...
Han kom och lämnade bilen och då tyckte jag att de var bättre att fara till Baggård, skulle liks lämna hundarna där...
Jobbigt då allt sker då man ska jobba, man vill juh finnas till hands, men de faller sällan in...
Ska ioförsig vara glad för de..!

Jah, började min arbetsnatt med att köra fast alldelens i infarten till parkeringen..!
Ååå!
SNÖ SLASK SOM MÅ DUGA!
Morr!
De verkar då aldrig skotta..!
Efter ett X antal försök så fick man gå in...
Ringde och förvarnade Fredrik...
Då jag hade fått rapport så gick jag ut och skottade undan lite och sen försökte vi igen...
Jag stog och förökte putta, men den ville ingenstans!
Rackarns bil..!
Eller man ska väl skylla på föraren...
Blev till att ringa ut karln...
De lyckades tur nog..!
Mmm... Man får skämmas..!
Men de är inte lätt alla gånger..!
Hoppas att de skottar idag!

Jaja...
Längtar hem till sängen så man får glömma de hela..!

Påskskinkan är gjord liksom fläskfilén...
Luktar gott!
:D

Neh, nu ska man städa tvättstugan och dona på...

Hoppas att ni får er en riktigt glad påsk!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0