Smet ut!

Blev en promenix till busstation och hämta ut mitt paket...
Då slipper jag vänta tills på måndag..!
Mycket härligt ute..!
Blev en liten omväg på vägen dit..!
:D

Huvva vad man måste ha klickat på då man gjorde beställningen?!
Hade säkert en 5 centimeters hög papper..?
Aj aj, inte undra på att de gick på 500..!
Hahahaha..!
Men jag blev då nöjd, måste dock köpa en till pappers-förvarings-sak...
Men de är inte så värst dyr... Får beställa då jag ska bestäla från Panduro, har juh 20% där..!

Jah, ända människan jag har pratat med idag är gubbben på bussgodset och de blev inte många ord..!
Liiiiiite smått pratsjuk, vågar inte ringa Fredrik, han kan juh vara och hälsa på sin mor..
Och då vill man inte störa.!

Neeeeeeh!

Nu har de börjat nå smarrigt på TV...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Skönt med massa pyssel hihi då räcker det ett tag!

Du får skicka ett mess till gubben :-)

2010-04-23 @ 15:29:52
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0