Tycker ni att jag är deprimerad?

Kunde inte sova imorse så jag bestämde mig för att fara till Baggård för att överraska Fredrik...
Inte den reaktion som jag ville, men han har mycket att tänka på...
Jobbigt att se honom så här...

Hundarna vart då överlyckliga..!
:D

Bäddade ner mig i soffan och såg en film, iallafall början på en, efter man somnat så vaknade man rätt så fort av att man låg som en kratta och dum nog  så traskade jag till den HÅRDA sängen...
Där har man legat och snarkat av och an..!
Jaja, man kommer nog att sova inatt..!
;P

Nu är man redo för att göra ingenting...
Funderar på att be honom köra hem mig...
Då får han göra som han vill...
Antingen stanna eller fara hit...
Mmm...

Gillar inte att dagen är röd...
Finns inget att göra...
Men förhoppningsvis så är de mer folk i rörelse som man kan glo på..!
:P

RACKARNS kortison!
Tror ni inte att man fick en blåsa?!
DEN KLIIIIIIAR SOM RACKARNS!!!!!!
Hoppas att de blir bättre med kvällens sats...
De kan tolkas lite annurlunda, men gör då inte de..!
;P

Jah, snart så vaknar man på "riktigt"!
Gött!

Satt och såg en dokumentar mellan varven i natt...
Tycker ni att jag är deprimerad?
Eller är man kanske bara ett "normalt" psykbryt?
De kändes som om lite stämde in...
Fundrerar på att lösen-skydda bloggen så man får skriva vad som verkligen händer och fötter...
Men orkar man de?
Hmm..
Jaja, får väl se...

Ingen sol...
Men de snöar åtminstonde inte..!
:P
Vet inte om jag skrev de i morse, men de gjorde då de i Gräsmyr...
Ända fram till Brattfors, men de tog ett tag innan man upptäckte att vägen inte var vit, så de kunde juh ha varit tidigare..!
;D

Jah!
Nu ska man se hur vi ska lägga upp veckan...
Ända fasta punkten är mötet på onsdag...
Måste kolla om man inte har den h-vetets provtagningen, men jag har för mig att de är nån vecka bort..!
Rackarns att veckorna flyger iväg då man jobbar natt..!
Allting närmar sig för fort..!
De kan juh både vara ett plus och ett minus..!
Gissa vad de är i detta fall?
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0