K R A M

Gårdagen blev allt annat hemmadag, men den var då mysig..!

Hade plockat fram allt scrap och hade börjat dona på ett kollage så hör jag att dörren låses upp och in kommer Fredrik rusande och svamlar om att de är bara att klä sig och att jag får sminka mig i bilen..!
Tydligen så hade han fått tid på besiktningen...
Ö-vik av alla ställen..!
Så dit bar de iväg..!
Lämnade av hundarna i Baggård och sen var de att stressa vidare..!
JAg har blivit rätt så duktig att sminka mig i bilen, har lärt mig ta svängarna..!
Hahahaha!
Laddade telefonen, så den var avstängd, sen satt jag i köket och pysslade så på internet var jag inte...
Då jag kollade de bägge så möttes man av många medelanden..!
Hehe..!
Ops!
;P

Aja, Fredrik följde med en sväng sen skulle han besikta så han for...
Sniffade mig till en jätte mysig scrap-butik!
Där spenderade jag mycket av tiden jag var på stan..!
:D
Köpte mycket..!
Tror de hamnade på ca 3-400..
Men jag fick rätt så många saker..!
:P
Behövde bards, så jag passade på att köpa några förpackningar...
Dock tycker man att de är mycket, men då man väl her dem i lådan, så är de ganska lite..!
Även fast de är 100 st så är de så små så de inte tar så stor plats..!
Aja, de går då åt som bara den..!
:P
Fick en SUPER söt påse!
Så dit kommer man att fara nästa gång man är i ö-vik..

Ringde Fredrik och kollade vars han var så var han fortfarande kvar på besikningen...
Aj aj...
Blev ombesikning...
Vär lilla pärla ska kastreras... Fredrik är inte så nöjd...
Men hon ska äntligen bli en riktig hon..!
:P

Men men, Fredrik var så inne i vad som måste göras så de blev att åka raka vägen hem..
Jag som hade tänkt fara och hälsa på en filur, då man liks var i närheten...
Men de kom jag inte på förrän de var alldelens försent...
Hade kommit halvvägs...
Men men..
Ska tydligen tillbaka dit på ombesiktningen också, då får man passa på..
De och fara in på butiken..!
:D

Kom hem vid sju...
Hungrig som bara den..!
Hade inte ätit nå!
Gjorde kyckling i ugn och pommes och grönsaksblandning...
Simpelt då de sköter sig rätt sig själv inne i ugnen...
Gott var de då!
Fredrik fick då sin Bea..!
:P

Jah, nu sitter man och peppar..!
In i duschen och sen får man fortsätta där man avslutade de hela igår...
Om man nu kommer ihåg vad man planerat...
Men annars får de bli nå annat..!

:P

Hoppas att ni har en lika mysig dag som jag kommer att ha..!
Idag SKA jag inte gå många cm från sockerbitarna..
Kanske runt kvarteret med hundarna...
Hääääärligt!

Åh..!
Köpte K R A M igår med!
Nu har jag mina första bokstäver uppe, då de håller på att gå ur mode!
Hahaha!
Jag upp i dagen..!
Måste ta ett tag innan man vänjer sig..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0