Vad gör man en annandagpåsk?

Äntligen måndag...
Då andra jobbar så är man ledig, men de stämmer väl inte idag..?
Hehe..!
Visst är den röd?
Joh, tror då de...

Om 25 minuter får man skölja munnen..!
FY BUBBLAN säger jag bara..!
Tordde att jag hade smakat de värsta men detta tar nog priset...
Smakar inte så mycket men är ett ända stort KLET!
Man vill bara vara där med tungan, men de får man sota för..!
Blööööh!
Om ni inte har läst de, så många gånger jag har kommenterat de, så kommer de här igen:
Jag ska ha kortison i 6 veckor...
Första tappen två gånger per dag i två veckor..!
Ska man verkligen palla de?
Ikväll ska jag nog he på lite mindre...
MYCKET gegg..!
BLÖÖÖÖÖH!
Nån som vill byta?

Jah, vad ska denna dag bjuda på då?
Ingen aning...
Har inte pratat så mycket med Fredrik i helgen, han har varit upptagen med annat och då vill man inte störa...
Och går mös man i soffan så då blev de inte att man tog upp de...
Tror inte att vi ska in...
Känns konstigt...
Brukar fara in då man går av...
Så nu vet man inte vad man ska göra...
Måndag.. Hmm.. Undrar när man ska hämta hem Fredrik..?
Blir de sent så far jag nog och hämtar vovvarna så man kan gå nån promenix...
Annars så kanske man far till Baggård..?
Hmm...
Har ställt klockan på ett...
Får se om man tar en sovmorgon till två..!
Hehe..!
Kommer nog vara mör..!

Vad gör man en annandagpåsk?
Då man var liten så for man hemmåt..!
Hehe..
Jaja...
Får se vad som händer och fötter...

Ni märker att man är trött?
Svamlar..!
:P
Väntar på tvätten och att klockan ska bli halv så man kan skölja munnen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0