Åååå!

Var rätt så mysigt i kyrkan bortsett från de hårda sofforna och att man inte förstod prästen...
Blev lurad, var juh en gudstjänst, men jag brann inte upp...
;P

När man kom hem så vart de att ställa sig vid spisen...
Tunnpannkaka...
Gick inte så bra i början, men de vart då goda, de är väl huvudsaken...
Sen funkar de alltid bäst om man får skälla ut dem lite, då menar jag pannkakorna, okej då, Fredrik fick sig några morr, men de är han van vid..!
;P
Hann en sväng in på Konsum, så nu har man lördagsgodis..!

Slöar dag har de då varit, suttit ute och njutit av vädret och innan man visste ordet av så skulle man klä sig och fara...

Trött och slut...
Är de mycket nu...
Vill bara sova...
Rackarns att man inte hittar boken!
Åååååå!
Men de är kanske tur... Hoppas att den dyker upp innan man ska fara, då har man juh nå att läsa!
;P

Kollade på GeKås hemsida igår kväll och drömde mig bort..!
Snart bär de av...
Måste sätta mig ner med Fredrik och planera...
Sen ska man kanske börja tänka på vad man ska ha med sig..!
Har juh min rosa lilla resväska som jag ska fylla..!
:D

Neh..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0