Allt bara klaffade..!

Nu har man varit vaken i en timma och man blir bara piggare...
I give up for to day..!
Får ta igen mig imorgon...

Tog sitt tag innan man somnade och när man väl hade somnat så var Fredrik och pillade på i andra rummet..!
DE EKADE SOM RACKARNS..
Ronja märkte att jag hade öppnat ögonen och då är de inte lätt..
Hon pickade på och gjorde till sig...
Då man låssades blunda så hede hon nosen i ögat och luktade..
Blöt nos är inte alltid så härligt ibland..
;P
Sen när de väl blev tyst så började karlarna snacka..!
Då gav jag upp och nu sitter jag här...

Verkar fint ute...
Härligt..!
Nu har man hela huset för sig själv, tråkigt nog...
Ska nog bädda ner mig i soffan och tom glo på TV:n..

Hann förbi lägenheten igår innan jobbet..!
Stämplarna har kommit, liksom korten!
Emma glad!
Nu återstår de bara att se då man kan använda dem...
Var tråkigt att jag inte tog med mig fotokuddar och fotohörn, då kunde jag ha pysslat på med vanliga album...
Men men... Man lär sig..!
;P

Natten har varit väldigt springig, men funkat...
Vet inte hur jag kan förklara de...
Allt bara klaffade..!
;P
Gött de..!
Hade rätt om att de var lasange...
Inatt är de kyckling som ska tillagas...

Neh..!
Här kan jag inte sitta med knorrande mage!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0