Blööööh!

Vart en snabbis till lägenheten idag...
När jag kom hem så fick man lekte man lite med bollen och hade mysigt ute tills Ronja smaskade i sig en lufttorkat mus..!
Blöööööh!
När hon skulle moppsa upp sig då jag sa ifrån så åkte hon in!
Rackarns hund!
Morr!

Hann en liten promenad i Nordmaling!
Perfekt väder ute, inte för kallt och inte för varmt, alldelens perfekt!
Passade på att fira gårdagens ett-åring...
Sötingen!

Satt på balkongen med vovvarna i famnen och bara njöt av tystnaden..
Kyrk-klockorna klingade och man hann tänka lite på vad som har hänt...
Fortfarande ofattbart...
Tragiskt!

Känner mig som en köks-slav...
Men de är väl som de ska va...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag bor hos en kompis under sommaren... Har ni bosatt er i huset??

2010-08-07 @ 11:14:40
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0