Får se då man tar sig tid...

Då är man i skogarna igen...
Eller har varit här ett tag...

Hmm... Vad har man gjort sen senast?
Donat med mitt album som jag klädde om, blev då bättre än var de var, så de funkar...
Fyllde den med plastfickor och mina kreationer...
Spöat Fredrik i kort och drömt mig bort i scrapbooking-världen...
Mycket jag vill köpa, men tror jag lugnar mig då man har begränsad med plats...
Funderar på en Cuttlebug, dock kostar de runt 800-1000 plus att diesen går på 100-500 kr styck...
Så de tåls nog att fundera på...
;P
Fick hit saker så jag kan dona på med "vanliga" albumen...
Får se då man tar sig tid...

Neh...
Kanske man ska sova...
Får ställa klockan på typ 11 imorgon så man inte vänder totalt på dygnet...
Måste juh passa på att njuta av dagen...

Natt´i´natt!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0