Fy skäms på mig!

Börjar röra på sig klockan 12?!
Fy skäms på mig!
Men till mitt försvar så har jag legat vaken halva natten...
Runt tre inatt gav jag upp!
Är less på att inte kunna sova på nätterna..!

Rackarns att man inte har hittat boken!
Den måste finnas här någonstans!
ÅåÅ!

Vad händer idag..?
Igår kväll sa vi att vi skulle på auktion i Husum, om någon av oss var vaken runt den tiden, men de gick juh som de gick...
Fredrik rörde på sig några minuter före mig och på så vis visste jag att de var fritt fram att stiga upp ur sängen...
Har juh fortfarande ingen klocka, kanske är lika bra..!
Tillbaka till dagen...
Blir nog att köra hem filuren, får se om jag stannar i lägenheten pch pysslar på...
Blev juh inte att man sov där...
Men de lär juh visa sig...

Neh, nu ska man dona runt lite här och sen dutta på med nå...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0