Home at last! Oh my God, I´m home at last!

;P

Emma är hemma!
:D

Har fåt tundan de sakerna jag köpt på GeKås, passade på att scrapa då jag liks hade allt framme...
Dock så hade man noll fantasi, så de blev som de blev...
Är så soligt och jag sitter för skönt för att ta bild nu..
Men solen försvinner sakta, så snart går de..!
;P

Sa åt Fredrik att han kunde hämta mig när han ville ha dit mig, så de återstår att se när de blir...
Vem vet, kanske blir kvar här...

Neh...
Nu ska jag njuta av solen på balkongen en stund innan man ska fortsätta dona på...
Köpte ju två pocketar på GeKås som jag inte har öppnat än...
Får göra de då jag har som minst att göra eller då jag klättrar som mest på väggarna...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0