jag ♥ Ullared

Trött trött och åter trött..!
Ska hålla mig vaken en stund till innan sängen nalkas..
Får se om man får spöa han i poker...

Grown ups har man nu sett..!
Skrattade jämt tyckte jag, mycket bra..!
;P
Bara att se..!

På vägen hem så lämnade jag av något...
Börjar ångra mig, men de är bara att tacka nej och sen är de juh liten chans att de ringer...
Men men...
Ååå..!
Neh, man kan inte jämra sig, gjort är gjort och kommer aldrig tillbaka..!

Köpte inget på stan..
Folk kollade lite extra på mig...
Kan nog bero på att jag hade mitt jag ♥ Ullared-paraply..!
;P
Hade inte fått in nå nyheter på konstnärsshoppen...
Men funderar på en stämpel...

Har suttit och donat idag...
Kan jag inte scrapa så planerar jag istället...
Gjort en layout, får se om man gör den nästa gång...
De är juh lättare att skissa än att genomföra de..!
;P

Neh...
Ska plutta på...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0