Naaadaaa?

Dagarna hopar sig och de börjar närma sig slutet riktigt fort..!
Snart är de jobb..!
Känns, ja, nu när man har börjat sova på nätterna, så känns de väl sådär...
Men de är bara fyra nätter sen är man ledig i sju igen..!
Så man ska inte klaga..!
;P

Vad ska man hitta på idag då?
Samma som igår..?
Naaadaaa?
Eller joh, gjorde köttfärspaj de tog sina minuter..!
Hahahahahaha!

När de är sånt här skrutt väder är de lika bra att vara i Nordmaling...
Få undan de man har köpt och dona på...
Får se vad Fredrik säger...

Nu är de höst...
Man är tät i näsan och vaknar med täckte, de är ett klart teckan på att sommaren är slut...
Snart väntar snön...
Vill inte..!
Så rackarns jobbigt att köra till jobbet..!
De skottar juh ALDRIG!
Morr..!

Neh..!
Nu kinkar jag ner mig...
Skyller på vädret..!
;P
Ska gå igenom julklapparna, har nå klappar till mig själv som jag kom på mitt i natten..!
;D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0