Nu har man ordnad de sista.. Tror ja.. Ikv...

Nu har man ordnad de sista.. Tror ja.. Ikväll ska man handla hygienartiklar och liknande.. Filmteamet var i full rörelse.. Man fick kolla runt hörnet innan man gick.. Stackars kameramannen, han låg i en kundvagn.. Igår bjöd jag på buffe och efter vi hade Shoppat en glass.. Idag fick jag min tredje och sista vinst.. En BAMSE glasstrut.. :-) skulle spela minigolf igår kväll, med de regnade, så vi mös i stugan med lite poker.. Jag tror att jag vann i de stora hela.. ;-) nu ska vi ta med hundarna till området och bara sitta och vara.. Väntar bara på att Fredrik ska duscha klart.. Tror att jag ska lägga mig med hundarna tills dess.. // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0