Rackarns!

Hemma..!
En mysig dag..!
Blev att vi for till Mormor, mamma var där, fikade och sen fick jag ta hem en negress...
Eller blev påtvingad en...
Man har inte lärt sig att man ska INTE ge en komplimang...
Men den är fiiin, minns hur man låg och tittade på den då man var liten och sov över hos henne...
Den och bysten...
Men bysten har jag två av, hittade en på loppis och en på auktion, så där kunde jag säga ifårn...
Hon var på väg och plocka ner den med..!
Man ska inte säga sina minnen för mormor..!

Stackarn... Men är lite nöjd att jag fick den...
Nu ska jag inte ha nå mer..!
Go gumman...
Fortfarande lappar under sakerna, namn på de som ska ha dem då hon går ur tiden...

Efter ett besök där körde vi hem mamma, stannade på OBS, passade på att gå in på H&M...
Köpte hårfärg, så man ska se hur de blir...
Rackarns hon i kassan...
Hon frågade om jag hade använt detta tidigare?
Såg frågande på henne och sa ja..?
Hon tyckte att jag skulle köpa en eller två till för att jag hade så mycket hår..!
Åååå!
Rackarns mitt hår!
Tror inte att hon frågar andra..!
;P
Men påpekade att jag bara skulle färga underhåret...
Men men...

En sväng på stan och sen Maxi...
Shoppat lite till våran resa..!
Kom inte på vad man var sugen på, men de blev nå bröd...

Läste ut boken..!
Rackarns!
Nu är man boklös..!
Inte ens 24 timmar fick jag ha denna bok..!
Måste sluta nu..!
Men VILL INTE..!
Hittade ingen bok på Maxi, så man har ingen till resan...
Men visst har bensinstationer pocket??
Håller tummarna... Vi lär juh behöva tanka några gånger, sen är de juh på natten man ska köra, då är de rätt så mörkt..!

Neh, snart är Fredrik klar med maten...
Hör och häpna..!
Korv med bröd..!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0