Semestern 2010:

Då har man fått in bilder...
Här kommer några:


På buffén som jag skrev om mååånga gånger...

  
Ser ni! Pinnar..! ;P

I väntans tider kan man inte stå modell...

På väg till bussen... Shoppat mycket som JAG sen fick bära från bussen till stugan...

Passar på att smyg ta kort medans han inte ser.. ;P

Hehe, våran tandborstnings-station... Ni kan vara lugn, vi har egna tandborstar, där ser ni min.. ;P

Jag blev ensam kvar i regnet under mitt paraply på min sten... Rätt så mysigt, dock öste de ner...

Ser ni så bra vi fick ihop de?
 
Vovvarna fick mycket plats, men Ronja skulle ändå ligga och krama om påsen...
(De hade HELA bakrutan och baksätet (hade byggt upp de så de var plant)

De var en bråkdel av bilderna...
Blev inte så många som tidigare år, men jag ska inte klaga...
Fick iallafall några man kan scrapa med..
;P
Nu ska man se om man kan skicka iväg dem för framkallning...
Bättre att ta de pö om pö istället för att ha MASSVIS som förra gången..
Även nu blir de nog dubbletter en till scrapbooking och en till de "normala" (iallafall i mina ögon) fotoalbumen...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Såg mysigt ut...Nu blir jag oxå sugen på åka...

2010-08-25 @ 07:19:31
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0