Solen skiner och skatorna kvittrar(?)...

Vaknade och upptäckte att jag inte hörde regn, när jag gick på toan upptäckte jag att de var ljust och när jag kollar ut så möts jag av solen...

Ser fridfullt ut i byn...
Man kan nästan tro att Baggård är sig likt, men så kommer allvaret då man inser att man saknar två personer och man ska säga sitt sista förväl av en av dem idag...
Men de kommer nog aldrig bli sig likt här, de kommer alltid fattas två pysselbitar, tror att de alltid kommer att finnas en stor fråga som man aldrig får svaret på...
Jag är inte redo att säga förväl, men är så illa tvungen...

Nu ska man stressa på med tårtorna och sen ska man göra sig klar...
Vi förberede mycket igår med dem, så de kommer nog gå bra och de är juh bra att koncentrera sig på annat...
Annars skulle jag nog inte palla med de som komma skall...
Rackarns...
Bullarna är fortfarande i frysen..!
Tur att de tinar fort..!

Sov förvånadsvärt ganska bra inatt vilket känns skönt..!

Neh, ta ur bullarna och kakorna ur frysen och sen ringa mamma och kolla om de vet vart de skall...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0