Blöh!

Musten for ur mig...
Orkade allvarligt inte fara och scrapa, känns som om jag har noll fantasi...!
Ååå..!
Men men... Får ta de nån annan dag... Nästa vecka...

Troligtvis så är man ledig jul... Jobbar nog kvar året ut...
Dock så känner jag att de skulle ha varit skönt att komma igång och sen skönt att kunna planera efter schemat...
Men men, man kan inte göra så mycket förutom att hoppas att de kommer nån vikarie..!
;P

Dagen som sådan blir nog inte bättre...
Ska kolla vad karln vill äta och sen ska man nog bara vara...
Får se om man tar sig nå ryck...
Är liiiiite smått irreterad över att skruvarna till bordet är borta.. Men man kan inte göra så mycket...
Fredrik får införskaffa då man är i Umeå...
Skulle jag göra de så skulle jag nog komma hem med spik..!
Hehe..!
;D

Neh.. Man kanske ska göra nå...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0