Dagens skörd:

Grönt är skönt och jag hoppas verkligen att de stämmer...
De är den enda (typ) färgen man har använt...


Som ni ser så är de Fredrik som har fått falla offer för dagens doning...
Använt mig mycket av masker (klockan, kompassen, kvisten och fågeln bakom bilden) och stämplar...
Tog ett ljusgrönt omönstrat papper som "stämplade till"...
Rubriken lyder " go godis på resan HEM"... Han sitter och suger på en riktig suring...


Cirkeln är ett vitt blom-band som jag färgade med hjälp av distress och "HEM" är taget från ett slask papper (blev kvar från ett annat kollage, den som spar den har...), stämplade lite swerls på de så att de passade in...
Under hela kollaget har jag använt mig utav samma gröna distress...


Stämplat bokstäverna på samma slask papper som "HEM" och klippt runt och klistrat fast...


Fick juh lov att använda mig utav mina nya stämplar..
Även duttat prickarna mer perfekt pearl, den är silver, men distressen är så kul att ha att göra med att den färgade utav sig, väldigt passande...
;P


Tyckte att de såg så "hårt" ut att bara ha kortet som de var så jag tog ett lull-lull-band och gjorde en ram...
Och Tiny alpha: Fredrik 10

Jah...
Så var det med de...
Ni kanske ser att de är liiiiiite rosa runt om, duttade på med en rosa distress så att man skulle få nån brytning...
Ååå... Vill verkligen gå en kurs så att man lär sig scrappa..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0