Emma vill ha!!!

Efter jobb, en varm skön dusch och fika så ska man bädda ner sig i soffan med mina små (och lite större) kära...
Trött och slut, men peppad för dagen som komma skall!
Härligt..!
Idag blir de Umeå, ska inhandla julmaten och kolla om man hittar nån rackarns present åt en RACKARE!
Han får smisk istället!
Hehe..

Neh.. nu ska man inte vara sådan...
Har gott och blivit förkyld!
Åååå... Tyck synd om mig.. Hehe.. Neeeeh... Jag har lyckats smitta Fredrik.. Så tyck synd om honom..
;P

Vann två Tradera auktioner... Fy, Emma... Men jag kunde bara inte låta bli...
De var nå Tim Holtz stämplar som brukar vara svindyra...
Men har ingen aning om vad dessa kostar, har inte sett dem någonstans...
Aja.. De verkade fina iallafall.. Återstår att se hur stora de är..
Med min tur är de riktigt mini mini, men men... Tim Holtz har MYCKET smarriga saker..!
:D
Emma vill ha!!!

Får se om man beställer lite från England...
Vill juh ha min Cuttlebug som k*rringen tog framför ögonen mina..!
Morr..!
Men men.. Den är billig där och frakten blir densamma...
Mohahahahaaaa...
Återstår bara att se om man vågar... Med min tur så försvinner den någonstans i postens händer...
Nje... Kanske inte ska klanka ner på posten...
Med tanke på hela min familj någon gång har jobbat där... Förutom Lisa då...
Hehehe...

Neh.. Nu svamlar jag alldelens för mycket...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0