Endast tomten är vaken...

Efter en tidig morgon så kom man sig ändå upp... Tror att man somnade runt 4-5...
Blöh!
Men vi hade de mysigt... Bäddat ner oss i soffan och såg filmen jag köpte igår...
Prinsessan och grodan... Har velat se den länge, men jag vet inte om jag hade alldelens för stora förväntningar...
Men men... De var kul att se att de var som en gammal disney film med mycket sång och fint tecknat...
De var då ett plus i kanten..!
;P

Innan dess såg vi en film som grabbarna hade valt ut då de var inne och handlade i veckan...
Och må jag säga att de gjode ett MYCKET bra val..!
Sex and the city 2
Mycket mycket mycket bra!
Nu är man nästan sugen på att serien ska komma tillbaka!
Hehehe...

Idag kommer tomten!
Kanske ska kolla när man ska vara där... Har inte den blekaste... Fredrik vill att jag ska ha min ny köpta tunika...
Ååå! Brösten blir STORA!
:(
Men annars så var den rätt så fin.. Måste stanna i lägenheten och hämta en kofta och annat gval...
De ska bli skönt att träffa familjen...
Dock har jag ingen julkänsla...
Dragit mig för att pynta, endast tagit fram adventsstakar...
Man inbillar sig att om man inte pyntar så är de inte jul... Men innerst inne så vet man att tiden rusar iväg...
Första julen utan dem... Mycket första...
Fy...

Jah.. Om man kanske ska leta fram vad man ska ha och försöka få upp karln...

Efter Sex and the city igår så tvättade jag hundarna...
De ska juh vara jul fina de med..!
;P
Tänke passa på då man var pigg... Man ska juh inte vara dum...

Neh.. Här kan man inte sitta.. Skicka iväg nå sms...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0