Gav mig liiiite värme på så vis..!

Emma är vaken?!
Och rätt så pigg... Än så länge!
;P
Somnade till runt tolv igår och fick sova till två tiden, sen var man vaken till helv fem och sen har man nog snarkat!
Sköööööönt!
Väktes av att bemanningen ringde, men annars hade jag ställt klockan på tolv...
Aja... Sitter och funderar på om man ska fara och scrapa..?
Dock är de mycket som skulle behöva göras här...
Köttbullar, städa lite granna och sen får se om man hittar de rackarns skruvarna...
Annars får man bära tillbaka bordet, man kan juh inte ha de i en hög på uppesittarkvällen..!
Eller joh... Kan kan man juh men vill inte...
;P

Jaha... Kanske ska ta och tina fram lite köttfärs så att jag kan börja rulla..
Skinkan blir att göra imorgon kväll...

Nu är stora frågan denna..
Ska man väcka den björn som sover?
Eller ska man vänta en stund till..?

Är så skönt att man tog täcke från lägenheten!
Så varmt, så mysigt!
De jag hade tidigare var ca 3mm tjockt och värmde inte alls, var som att sova med bara påslakanet, men nu är de bränt..!
Gav mig liiiite värme på så vis..!
;P

Få se hur jag känner mig och hur mycket mjölk som blir över...
Kanske man ska göra Thyras?
Var en på jobbet som tipsade om de julgodiset...
0,5l mjölk el. grädde och 0,5l socker koka i 1-3 timmar tills man kan "skriva i de", blanda i vaniljsocker häll i en pappersklädd plåt och låt stelna...
Jah... Kanske...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0