Jah.. Säger bara LOSERS!

Suttit och drägglat över scrapbookingsaker... Är som sugen på att beställa från Storbritannien...
Jah... Får se vars de slutar...
Fredrik ligger fortfarande och sover, tänker iallafall vänta tills han har vaknat..!

Underbar gårdag hade man...
Massa med klappar...
Bla. scrapbooking-saker, kudde (Känn dig som (H)EMMA), Pinks nya cd och massa annat som ska plockas fram...
Dock så är Fredrik besviken på mig... Han blev kinkig då han öppnade paketet från mig...
Han fick ett rött Wii... Får se om man ska måsta lämna tillbaka och se om man hittar nå annat...
Aja...
Tråkigt när sådant händer... Man vill juh bara vara snäll...
Men men, de går inte att göra så mycket...

Lisa fick Disney TP utav oss som vi senare fick spöa henne i... Iallafall jag... Fredrik trodde på Lisa och Magnus och bildade snabbt lag med dem...
Jah.. Säger bara LOSERS!
Mohahahahaaaa!
Sture, Andreas och jag kickade AS!
Bra de... Varken jag eller Sture är så bra förlorare...

Neh... De var verkligen trevligt...

Nu ska man se om han har börjat röra på sig...
Kollade för en timma sen, då snarkade han på...
Vill inte väcka honom, bra att han får sova då han väl kan...
Jag får fortsätta klicka i saker i kundkorgen...
Är uppe i 91.79 pund och hur mycket de är i kronor vet i rackarns...
Men typ ca 1500... Och då har man räknat väldigt högt..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0