Jaja...

Man är mör idag...
Blöh!
Sovit som en skruv, de lilla jag har fått sova iallafall...
Höll på att ge upp runt sex imorse då grabbarna hade hämtat andan och börjat om...
Hehe... Jah... Dessa grabbar... Men de är juh bra att de får prata utav sig..!
;P

Men men, efter många om och men så fick man juh sig en blund...
Åååå.. Mitt huvud...
Jag tycker inte att de blev så mycket igår...
Men jag tror att sömnbristen har sitt att säga med..!
;D

Jaja...
Man blir så glad då man ser sooooolen!
Nu har jag ioförsig sett den i tre dagar, men då man har varit "utan" en vecka så är de extra skönt att se att de finns en dag med!
;P

Dagen?
Tänkte fara och scrapa, men jag tror inte att jag ska ge mig ut på vägarna..
Får ta de imorgon...
Ska bli skönt, man blir som en ny människa!

Tredje advent...
Snart är de verkligen jul!
Och här har man inte ens pyntat...
Allt känns så meningslöst...
Men men, får se om man tar upp granen...

GÄSP!
Neh, ska lägga mig bredvid Fredrik och se på TV...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0